poniedziałek, 14 lipca 2014

Filmiki z Lu!

Dzisiaj Lusiakowi bardzo się nudziło i biegała po całym domu. Czyli miała świetny nastrój do skakania :). I o tym właśnie będzie pierwszy filmik - Lu robiąca sztuczkę "na rączki".


Nagrałam kilka skoków, i Lu wyglądała na nich świetnie, no ale ja... no ten ;). Dlatego tylko jeden filmik.

Na drugim jest Lu czołgająca się. To nie wyszło najlepiej (czasem się dużo ładniej czołga), ale chciałam pokazać jak mniej więcej wygląda ta sztuczka.



Mam też trochę zdjęć. Wcześniej pisałam, że jak zakwitną pozostałe lilie to zrobię im fotki. I zrobiłam kilka dni temu, ale ledwo co zdążyłam, bo niektóre już prawie całkiem przekwitły. Zapraszam do oglądania.

Najpierw moje ulubione :).


Teraz czerwone. Już mało ich zostało, bo przekwitły.


Na te mówię "waniliowe" ;).


I na koniec pomarańczowe. Mam ich cały "krzaczek".

11 komentarzy:

  1. Ojejku jakie Wy fajne *.* świetnie to skakanie wychodzi:) I kwiatki też eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy film przyprawił mnie o szok! ;)) Teraz jestem w pełni zmobilizowana i zaczynam uczyć Saliego wskakiwania na ręce- to jest fenomenalny trik :D Świetne filmiki, oba mnie się spodobały :)
    PS. Waniliowe lilię prezentują się cudownie- zdecydowania najbardziej ze wszystkich roślin wpadły mi w oko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Fajnie zobaczyć Was w akcji! Zdolne z Was dziewczyny, jesteśmy z Andrzejem pod wielkim wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy bardzo za wszystkie miłe komentarze :D, nie spodziewałam się aż tak się to wam spodoba.

    Justyna - to czekam na podobny filmik z Salusiem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Sztuczki świetnie wyglądają ^^ Piękne zdjęcia i kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój kotek jest jeszcze za mały na takie sztuczki :) na razie uczymy się przychodzić na zawołanie (co bardzo kiepsko idzie) i przybijać piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakim jest wieku? :)

      Ja swoją kotę zawsze wołam kiedy daję jej jeść albo jak idziemy na spacer. Koty trudno nauczyć, żeby zawsze przychodziły na zawołanie.

      Usuń
  7. hahaha Asiula jakaś Ty do mnie podobna xD buźki nie widać ale sylwetka, włosy - no jakbym na siebie patrzyła hehehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten skok na ręce ;) Moja Forti czołga się tylko wtedy, gdy ciągnę po ziemi wędkę :)

    OdpowiedzUsuń