sobota, 14 czerwca 2014

Nowe tło :D

Dzisiaj zmieniłam tło na PixelKotki :). Oto one w powiększeniu:

PixelKotki :)

Dobór kotków nie jest przypadkowy. Pixelkotkami zostały koty kociar i kociarzy znane mi z kocich forów oraz przykładowe koty z moich ulubionych ras :).
Od razu proszę o wybaczenie, jeśli Waszego kotka nie ma na obrazku, a znaleźć się tam powinien. Starałam się o żadnym nie zapomnieć, ale to nie jest takie łatwe ;).
Niektóre kotki nie są wcale podobne do oryginałów, ale trudno, chciałam żeby były takie pikselowe, a w taki sposób trudno narysować kota o skomplikowanym umaszczeniu ;).

No to teraz objaśnienia - który kotek kogo przedstawia :D
Pierwszy jest kot burmski. Potem dachówki - Cezar i Romuś w jednym (są bardzo podobne, więc jest 2 w 1 ;)). Czarny PixelKotek symbolizuje jeszcze więcej kotów, bo: Mefisto, Sonię, Norcię, Bambisię, Salema, Kropka i mojego Pelka [*]. Następna jest Berutka.
Rząd niżej zaczyna się od burego kotka, czyli: Felin, Miśka, Morfeusz, Ziutek i moja Tusia [*]. Rudzielec to Dior i Uluk. Potem jest kot syjamski i Mały.
Trzeci rząd to Rainy, Rudy Andrzej, kot turecki van i Szafir.
W czwartym rzędzie jest kot jungle (wiem, w ogóle nie podobny ;D), Kacperek, Ló i dachówka buro-ruda.
Piąty rząd zaczyna się od Tofika, dalej jest kot orientalny czekoladowy, Graffi (sorry Aniu że tak wyszedł, naprawdę się starałam ;D) i peterbald.
W szóstym rzędzie pierwszy jest Miś Major, potem drugi kot burmski, Rejtanek i Yalla.
W przedostatnim rzędzie: kot amerykański curl, Polcia, Teodor (sorry Beatko, chciałam zrobić ładnejszego ;D) oraz Tymek (miał być bardziej podobny, ale...).
A w ostatnim rzędzie jest kot Lykoi, Miodusia, Tequila i kot bengalski.

Szylkretki nie są za bardzo podobne do pierwowzorów (nie mówiac już o junglu, Teosiu i Tymku), ale ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona :).

Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałam, i żadnego kociastego źle nie podpisałam. Co myślicie o nowym tle? I jak Wam się podobają wasze kociaste jako Pixelkotki? :D

15 komentarzy:

  1. ale Ci to zajefajnie wyszło ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama to robiłaś? Jestem pełna podziwu:) Fajne to tło, jedyne w swoim rodzaju:) Zaraz zaraz...tego burego Felina to ja znam, czy to jakiś inny?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      To Twój Feliś, innego nie znam ;)

      Usuń
  3. ooo ja! super! Graffi, piękny ;) dziękujemy za wyróżnienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogłabym go tu nie umieścić? ;) <3 jakiś taki gruby mi tu wyszedł, ale jest xD

      Usuń
  4. Ojejku... ale świetne tło! Bardzo dziękuję za pamięć o mnie i moim Salemiku, to przemiłe ♥ Jak dla mnie wszystkie koty wyszły rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona,kociaste tez.Swietny pomysl,jestem pod wrazeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thx :) a jak kociaste wyraziły podziw? ;D

      Usuń
  6. Zapomniałam z tego wrażenia podziękować,oczywiście Misia bardzo dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł, pięknie to zrobiłaś :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasują do tematyki bloga. I są bardzo urocze :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń