piątek, 16 maja 2014

Linka do uwiązywania kota 15m

Na prośbę jednego z czytelników zamieszczam zdjęcia mojej linki do kota :)






Linka składa się ze sznurka polipropylenowego oraz małego karabińczyka. Obydwa "składniki" kupiłam w Castoramie. Zapłaciłam ok. 24zł.

Tej linki używam do przywiązywania Lu w ogrodzie. Dla domowego kota te 15m to wystarczająco dużo, żeby nie nudzić się przez nawet kilka godzin. Oczywiście wygodniej jest kotu chodzić na smyczy, bo ma wtedy więcej możliwości. Ale jak właściciel nie ma czasu na spacer, a np. właśnie robi coś w ogródku, linka jest świetnym rozwiązaniem.

9 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za wpis :) Jak będę w sklepie to zakupie mojemu kociakowi, złączę i bd miał duuużo frajdy :)
    Jeszcze raz dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) oby kociastemu się spodobało :)

      Usuń
  2. No i to jest odpowiednia długość! :) U mnie, sąsiadka przywiązuje kota na lince o długości... jakieś 3-5m, a kot biega dookoła.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej smyczy to używam jeśli jej drugi koniec jest w mojej ręce :). Nie wyobrażam sobie, żeby Ló miała spędzić więcej, niż 15 minut uwiązana na 3m smyczy. Przecież jej by się wtedy nudziło, co można robić na takim małym terenie?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ile masz obroży, szelek i adresówek dla swojej kotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Obecnie:
      -5 adresówek (używamy 3, czasem czwartej),
      -4x szelki (2x guardy i 2x norweskie),
      -6 smyczy (jedna balkonowa, jedna 5m i cztery o dł. ok. 1-1,5m),
      -2 linki - 8 i 15m
      -oraz 23 obroże :). (różne rodzaje - zapinane na plastikowe zapięcie, klamerkę, półzaciskowe, bez zapięcia (zakładane przez głowę - np. plecione), o szerokości od 10 do 20mm, obroże tylko do uwiązywania, tylko na spacer na smyczy, tylko na adresówkę i wszechstronne :D).
      Większość z tych rzeczy jest wykonana przeze mnie. Na pewno jeszcze jakieś zrobię lub dokupię, ale "kolekcja" się przez to raczej bardzo nie powiększy, bo wyrzucam te nieużywane i zepsute rzeczy, a ilu obroży można na raz używać ;)?

      Usuń
  4. O jeju, strasznie dużo tego ;D
    A adresówki gdzie zamawiałaś i jaki koszt wyszedł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro, za 2 adresówki i przesyłkę zapłaciłam ok. 15zł. Gratis dali jeszcze jedną, ale jest przezroczysta, nie widać jej na kocie więc nie używamy.

      Usuń